Kurser til private
Oversigt over kurser til private
Her på siden finder du de Kom fra hovedet og ned i kroppen med VaneCaoch David Iskær, der har speciale i mental restitution og stressresiliens.
Lær at bruge stress og åndedrættet til din fordel.




- Resultat som din kunde ønsker
- Resultat som din kunde ønsker
- Resultat som din kunde ønsker
Beskrivende overskrift
Hvad er det største problem, som din kunde oplever?
(Sørg for, at det er et problem, som du kan løse!)
Kom fra hovedet og ned i kroppen med VaneCaoch David Iskær, der har speciale i mental restitution og stressresiliens.
Lær at bruge stress og åndedrættet til din fordel.
- Konkret eksempel på et problem eller en udfordring, som taler til dine kunders følelser
- Konkret eksempel på et problem eller en udfordring, som taler til dine kunders følelser
- Konkret eksempel på et problem eller en udfordring, som taler til dine kunders følelser
- Konkret eksempel på et problem eller en udfordring, som taler til dine kunders følelser
- Konkret eksempel på et problem eller en udfordring, som taler til dine kunders følelser

En eventuel udtalelse fra dig á la "Jeg mener, at du fortjener ..."
Hvorfor skal folk købe af dig?

Jeg forstår dit problem, fordi …
Du kan have tillid til mig, fordi …
Hvordan løser din service din kundes problem?
Beskriv kort, hvordan dit produkt eller din service løser din kundes problem.
Hvis du eksempelvis sælger et online kursus, er det her, at du kan forklare, hvad kurset går ud på. Skal dine kunder lære at lave flotte konditor-kager? Hvem er instruktørerne?
Det her er ikke afsnittet, hvor du angiver priser eller hvad der er inkluderet i købet eller abonnementet. Det kommer senere. Tænk på en iPhone: det er en telefon med et fancy kamera. Det her afsnit er til for at tale om det smarte kamera og dets funktioner. Senere vil du afsløre prisen og hvad der ellers er i “æsken”, men ikke her.

Tre simple trin til at [løse din kundes problem]
Fortæl dine kunder, hvor nemt det er at handle med dig.
1. Hvilken handling vil du have, at din kunde skal foretage sig?
Kort beskrivelse af dette trin, der fokuserer på de fordele eller den succes, det giver din kunde.
2. Hvad vil din kunde modtage eller erfare?
Kort beskrivelse af dette trin, der fokuserer på de fordele eller den succes, det giver din kunde.
3. Hvilke resultater håber dine kunder på at opnå?
Kort beskrivelse af dette trin, der fokuserer på de fordele eller den succes, det giver din kunde.



Hvad kunden får
- Dette er en klar beskrivelse af, hvad folk får, når de køber af dig.
- Det er i bund og grund “hvad er der i æsken?”, når det kommer til dit produkt eller din service.
- Det er også godt at få nogle af de positive resultater med, som dine kunder vil opleve ved dit produkt eller din service. Især hvis du inddrager nogle gode følelser.
- Punktform er fint.
- Afslut det hele med en “call to action”
